Jocul de-a lumina e al tuturor. Pentru ca Nunu asa l-a inceput, ca un concept deschis tuturor celor care au suprins frumusetea prin obiectivul aparatului, blogul urmeaza intocmai conceptul. Daca aveti o fotografie care credeti ca e deosebita, ma gasiti pe messenger la id-ul: bryluku sau pe mail la bogdan.brylynski@gmail.com

luni, 14 iulie 2008

Venetia vazuta de Tudor

Vad ca Venetia a ajuns leitmotivul fotoblogului. Trei seturi de imagine de la trei fotografi diferiti. Eu, Adela si acum Tudor.




6 comentarii:

silvana armat spunea...

super ultima

Va trebui sa vizitez si eu venetia... ca sa pun si eu poze pe blogul asta :-)

poate la anul...

Brylu spunea...

iti dau eu de la mine, ca am multe

silvana armat spunea...

naaaa... sunt convinsa ca sunt f frumoase si ale tale.. toaate.. desi le-am vazut numa' cele de pe blog.. dar cum sa simt eu atmosfera... si cum sa simt eu vantul si sa aud apa.. daca nu fac eu pozele....
Vreau la venetia... sunteti multumiti? brylu, adela si tudor? ca m-ati ofticat... :-( las' ca oi ajunge si eu....

adela mohanu spunea...

Mie îmi place foarte tare Veneţia. E singurul oraş în care m-am întors după ce l-am văzut (în general prefer să merg în alte locuri, că şi aşa am foarte puţin timp în viaţa asta şi nu prea pot să-l irosesc :P ). A, m-am întors şi la Istanbul, tot un oraş incredibil, dar în cu totul alt sens. Eu personal ţi-o recomand cu mare drag. Oricâte clişee ai văzut cu Veneţia (gondolele, măştile veneţiene, ferestrele înflorate, că toată lumea le fotografiază şi au devenit clişee), nu se compară cu experienţa personală pe care o ai când apeşi tu însăţi pe declanşator.

tudor CeMerita.ro spunea...

hm.. adela, m-ai pus pe ganduri... orase in care m-am intors... eu cred ca doar in viena m-am intors, pentru ca prima data am fost doar 2 zile si mi-a placut. se pune?

Lisa spunea...

These are so beautiful pictures!

publicitate online, web design si promovare pe internet